Saturday, September 4, 2010

4. september

Viimasest postitusest on natuke pikem vahe jäänud, aga lihtsalt pole olnud hetke, et asjade kulgu kirja panna.
Viimane trenn, mis Bats sai, oli 26. augustil. Kuna tal olid suu nurgad katki, siis ei kiusanud ma teda 2 päeva. Lasin suul paraneda ja hakkasin otsima suulisekumme, mille ma õnneks ka leidsin. ;)
Kolmandal päeval hakkasin juba trenni minema, kui avastasin, et hobuke lonkab. Siis nägin, et tal oli kabja sisemine piire katki. Helistasin oma hädas Siibojale, keda ma muidugi esimesel korral kätte ei saanud, kuid peale mõningat proovimist sain mure räägitud. Soovitas haava ära pesta ja kui pole sügav haav, siis rohtu peale panna. Kui on sügav haav, siis tuleb õmmelda.. :O. Õnneks meil piirdus asi esimese variandiga ja mingeid õmblusi polnud tarvis. Tundub, et üsnagi pindmine vigastus õnneks, seega ei midagi hullu. Arvan, et ta astus koplis enda rauaga teisele jalale (äkki ehmatas?), sest see oleks kõige loogilisem variant teistest, mida olen mõelnud. Järgmisel ja ülejärgmisel päeval ma teda koplisse ei lasnud, et ta ei jookseks. Peale paari päeva ootamist läksin poisiga jalutama ja proovisin käe kõrval kerget traavi. Tundus olevat täiesti tip-top. Ka täna, kui ta koplisse lasin, pani traaviga ringi ja ei olnud tal õnneks häda enam midagi. Eks homme saab näha, kuidas tal on, sest siis äkki lähen temaga veidike jalutama. :)

No comments:

Post a Comment